Kampányok

Facebook kampány:

A közösségi média fiatal kommunikációs csatorna, a reklámozásban egy újfajta lehetőség.
Célzott hirdetéseket tudunk létrehozni, melynek kezelése egyszerű, így manapság már hirdetési formaként figyelembe kell venni egy promóció során.

Nem mindegy, hogy milyen hirdetési formát használunk.
Kampányonként legalább 4 hirdetést kell használni, hogy kiderüljön a célközönöség számára milyen címsorok, képek és szövegek érnek el hozzájuk.
A területi célzást alkalmazni kell, hogy optimalizálni lehessen a költségeket. Minek hirdessünk az egész országra ha csak Pest megyében érhető el a cégünk?
Biztos lenne ellenpélda, de többségben csak többet veszíthetünk így a hirdetésünkkel.
Hasonlóan működik a Google Adwords fizetett hirdetéshez viszonyítva, de itt csak a Facebook felhasználói láthatják a megjelenést.
Kattintásokat mindig a relevánsabb vagy aktuális termékre és/vagy szolgáltatásra, illetve Facebook oldalra irányítjuk.

A kampány során Ön meghatározza a napi, heti és havi költségkeretet és a célcsoportot (a célcsoport a Facebook regisztrációs adatok alapján alakítható ki – pl. korcsoport, lakhely, iskolai végzettség…).
A kattintási költség általában ~0.5-1.00 USD között várható.

 

Youtube kampány:

A közösségi média másik kiemelt eleme a videó készítés és prezentálás.
Ezt ha ügyesen csináljuk akkor összeköthetjük más csatornáinkkal (Facebook, weblap, Twitter...).

Érdemes videón bemutatni munkánkat, termékünket, így könnyben és egyszerre több platformon megjelenhetünk a potenciális ügyfeleink előtt.